1394-07-25 11:38
1683
1
22194
بامعرفی برگزیدگان ؛

جشنواره «فیلم سبز» گلستان به ایستگاه آخر رسید + تصاویر

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم سبز با موضوع صرفه جویی در مصرف آب در سالن آمفی تئاترمجتمع فرهنگی هنری گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان مکا به نقل از کلاس بیست ، «مهدی شکیبافر» درجمع دانش آموزان، معلمان، مدیران مدارس و نوجوانان فیلم ساز که در مرکز فرهنگی هنری  گرگان برگزارشد، ضمن قدردانی از کانون پرورش فکری به جهت فرهنگ سازی و گنجاندن موضوع استفاده بهینه از آب در برنامه های فرهنگی و هنری خود، از دوران کودکی به عنوان بهترین زمان برای یادگیری و فرهنگ سازی نام برد.

برخلاف نام سبز گلستان از کمبود آب رنج می برد

وی افزود: کودکان و نوجوانان سفیران مصرف بهینه آب محسوب می شوند و می توانند آموخته های خود را به خانواده ها انتقال داده و از این طریق گام هایی اساسی در مسیرکاهش مصرف آب بردارند.

kano0n-ab 1

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: برخلاف نام گلستان که سرسبزی و آب و آبادانی را تداعی می کند این استان از کمبود آب به شدت رنج برده و لذا شما کودکان می توانید در گسترش فرهنگ استفاده بهینه از آب چه در بخش خانگی و چه در بخش کشاورزی سهم بسیار موثری داشته باشید.

«عبدالرحیم سیفی» نیز در این مراسم ضمن مهم خواندن مساله کمبود آب، از آب به عنوان سرچشمه حیات نام برده که بدون آن زندگی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: شما کودکان و نوجوانان به عنوان سفیران ترویج مصرف بهینه آب می توانید نقش مهمی در صرفه جویی و درست مصرف کردن این ماده حیاتی داشته باشید.

kano0n-ab 1

کودکان بعنوان سفیران آب به بزرگترها از اسرف و آلوده کردن آب جلوگیری کنند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان یادآورشد: در دین اسلام و در قرآن کریم آب از ارزش والایی برخوردار است تا جایی که خدای مهربان پاداش بهشتیان را نوشیدن آب گوارا قرار داده و جهنمیان را از خوردن آن منع نموده است.

وی اذعان کرد: آب سرچشمه طهارت و پاکی است و بدین جهت در دین اسلام پس از شستن بخشی از بدن با آب که همان وضواست می توان فریضه نماز را به جای آورد.

سیفی در پایان از همه کودکان خواست تا به عنوان سفیران آب از بزرگ ترها بخواهند تا در حفظ آب گوارا و شیرین کوشا بوده و از اسراف و آلوده ساختن آن خودداری کنند.

kano0n-ab 1

kano0n-ab 1

براساس این گزارش؛ برگزاری مسابقه، معرفی کتاب با موضوع آب توسط یکی از اعضا، نمایش فیلم های برگزیده، پخش کلیپ و اجرای نمایش خلاق توسط کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های این جشنواره بود.

kano0n-ab 1

در پایان این مراسم با اهدای لوح حضور و بسته های فرهنگی به تمامی شرکت کنندگان در جشنواره و و لوح تقدیر و هدایای نقدی از هدیه کاووسی، مریم علیمردانی، سینا دهباشیان، اسماء زاهدی، پردیس فرمانی و آریانا ترمیمی نفرات برگزیده این جشنواره تجلیل شد.

kano0n-ab 1

kano0n-ab 1

kano0n-ab 1

kanoon-ab

kano0n-ab 1

kano0n-ab 1

kano0n-ab 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امین

سلام بر سایت صادق و سالمبنده تاسف میخورم بر مدیر کانون که فقط با ... و سیاست برنامه هاشوو داره با تمام وجود برای ...ش نون رسانی می کندبه حق همین شب های عزیز ان شالله وجدان ادم ها بیدار بشه

0
0
پاسخ
1394-07-26 15:44

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.